PLAYA TORTUGAS

Igår bestämde vi oss för att ta färjan till La Isla Mujeres. Den gick från Playa Tortugas så där satt vi och väntade. 
Har aldrig sett så fint vatten!!
 
Tror ni jag fick bonnabränna av dessa skor? Svar ja. 
 
Bästa Sofia. Vi har inte tråkigt en sekund och hade inte kunnat tänka mig en bättre resekompis. 
 
Vi köpte kokosnötter och drack från. Vi fick välja om vi ville ha tequila i, som vi tackade nej till. Klockan var liksom kvart över 9 på morgonen. 
 
Den var god iallafall tyckte jag.
 
Gräs är det som pryder de flesta tak här. 
 
Sedan var det dags och kliva på färgan och bli åksjuk. Vi fick även underhållning utav en man som sjöng under turen. Man glömde iallafall bort illamåendet för en stund. 

Som ni förstår har jag hur många bilder som helst att ladda upp men det får bli i omgångar. Vi har det hur bra som helst här och jag kan inte riktigt förstå det själv tror jag. Vi har gjort saker vi har blivit varnade om att absolut inte göra, men vi har överlevt och kommit hem hela varje kväll. Det kommer bli till roliga historier i framtiden. Och nej Linnéa, vi har inte druckit för mycket alkohol. ;)
Idag är det lite sämre väder här så vi ska ta bussen till en marknad tänkte vi. Hoppas ni har det bra! Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback