191014

 
Lite såhär har min dag sett ut. Vaknade hemma hos Sofia, åkte hem, tog på mig mjukisbrallorna, kokade kaffe och skypade med Linn igen. Hon har precis bokat en biljett till mig så om 2 veckor plockar jag upp henne på flygplatsen här i Chicago. Hur roligt och hur underbart är det inte med spontana vänner?!?!
Nu har jag iallafall äntligen kommit in i värmen igen då jag hängde med min värdfamilj och kollade på när M spelade footballsmatch. Det var så kallt, men de vänn så det var värt det ;). Om en stund ska vi äta middag då Jessica (au pairen innan mig) är här och hälsar på. Resten av kvällen blir det massa mys. Perfekt söndag!  

Kommentarer
Michaela säger:

Hej Rebecca!

Mitt namn är Michaela och jag har läst din blogg sedan du började ditt äventyr i Chicago :-). Jag tänkte bara meddela att jag har skickat dig ett meddelande på Facebook (hoppas det är OK) och det hamnar nog mest troligt i skräpkorgen.

Ha det bra!

Mvh,
Michaela

2014-10-20 | 18:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback