JUST LIFE





Hello monday!
Har kickstartat igång veckan med alldeles för mycket kaffe och en lång morgonpromenad i det perfekta höstvädret, Alla gula och röda skiftande färgerna på löven som yr runt och med solljus som skiner igenom träden får mig att vilja ta hit alla jag känner för att få se samma sak.
Jag har även skrivit klart min midterm essay och samlat på mig massa inspiration. Jag har fått pussar och kramar och kollat på filmer som fått mig att skratta. Om livet är bra just nu? Ja det vore ju fel och säga att det inte var så. 

Kommentarer
Nina säger:

Härligt med höst.Vad du är duktig på att hålla formen.Idag får vi hurra för Olivia.Ha det bra kram

2014-10-21 | 18:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback