THE BIG RED

Gammal träskylt.
 
Nere vid klubben har man den här utsikten.
 
Det växer fortfarande blommor här.
 
De flesta husen vi gick förbi var i den här stilen.
 
Så välvårdat område. 
 
Vi gick till The Big Red som är en gammal fyr. 
 
Chase! 
 
Min gullunge.
 
Sam sprang runt i vattnet även fast vi sa till han 100 gånger. Svaret: "what do you expect from a sailor?". Så sant. 
 
Jag gick ut på piren och försökte övervinna min fågelrädsla. 
 
Flash back. 
 
Livsnjutare på hög nivå.
 
Margarita. 
 
Snackstime!
 
Jag har munnen full men försöker med ett léende, posen. 
 
Världens bästa värdmamma. 
 
Igår när vi hade varit ute och ätit frukost, handlat och allt sånt där bestämde vi oss för att ut och gå lite. Ni ser ju hur otroligt fint det är här och lugnet man inte kan få i Chicago är så uppskattat ibland. Husen är i galna storlekar och hade jag varit miljonär är det något jag hade investerat i utan tvekan. Det var perfekt höstväder också vilket var pricken över i:et. Sedan gick vi tillbaka till huset igen och tog det lugnt. Jag hann bland annat skypa med mamma och läsa lite i Stenhuggaren
 
Nu har jag vaknat till liv och tänkte ut och gå med Chase en runda, innan jag går ner till klubben och kollar på seglingen. Vi hörs! xx
 

Kommentarer
NINA säger:

Hej min vän, vad fint ni har det.Igår var jag i Helsingör en otroligt solig dag.Hörde att Hugo skulle flyga till Johan,han är modig.Nu längtar du väl efter pappa o syrran.Sköt om dig kram

Svar: Vad roligt! :) ja det gör jag verkligen!! hoppas allt är bra med dig bästa nina, saknar dig. kram
Rebecca Andersson

2014-10-12 | 17:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback