THIS MORNING

Frukost imorse med Rebecka på Mangolia Bakery. Världens mysigaste café som ni hittar på State Street! 
 
Mitt huvud har inte velat samarbeta alls ikväll vilket har resulterat till att jag har skjutit upp allt plugg till sista minuten. Men nu är allt äntligen klart och tänkte läsa lite innan jag släcker ner. Har iallafall haft en supermysig dag. Mötte ju upp en ny Au Pair i morse och gissa hur kul det var att höra en riktig smålänsk dialekt igen haha!! När vi hade sagt hejdå drog jag hemåt och skypade med mamma och pappa en stund. Resten av dagen har jag bara har samlat massa inspiration inför veckan. Massa träning, jobb och plugg innan det i helgen vankas halloweenfester och upphämtning av Linn på flygplatsen. Så redo att kicka igång en ny vecka!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback