A BETTER LUNCH

 
 
Hej bloggen!
Nu har jag och Sofia äntligen landat i soffan med våra datorer efter en fulländad helg. I fredags var jag, Elin och Linnéa och kollade på fotbollsmatch på North Park innan vi åkte hem till mig och drack vin enda in på småtimmarna. Vi pratade om allt mellan himmel och jord och hade det supermysigt! På natten kom även Sofia som hade varit och sett 5 Seconds of Summer och One Direction. Var inte lite avis alls sådär. 
På lördagen var vi och kollade på Ensam hemma huset. Sedan åkte vi downtown och mötte upp Johan och Cissi som var här över helgen. Vi lunchade på NoMi som är en kanonfin takterass på Hyatt. Det var så roligt att se dem igen och jag längtar redan till nästa gång! 
En annan rolig sak var att 5SOS bodde på det hotellet så det var knökfullt med folk utanför. Sofia och en servitör sträckte fram händerna över räcket och fansen nere på gatan blev så till sig. Har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv, haha. Efter ett tag kommer iallafall två av killarna in på resturangen och sätter sig där. Deras livvakt nekade dock till alla bilder men Cissi lyckades smygfota lite. Dessutom testade jag sushi för första gången och det förstår jag ju inte varför jag inte har gjort tidigare, så gott!! 
På kvällen drog jag och Sofia på en collegefest och kom hem runt fyra imorse. Efter väldigt lite sömn var det dags för att gå upp och åka ett par timmar till Wisconsin, där vi idag har hoppat fallskärm!!!! Lägger ut ett eget inlägg om det men det var så otroligt häftigt! 
Hoppas ni hade en kanonbra helg med!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback