LA CREPERIE

 
Igår var jag och Sofia som sagt på en fransk resturang i Lakeview. Den var verkligen supermysig och jag tror inte att det var sista gången jag var där. Jag beställde en soppa med lök och bröd i, samt smält ost på toppen. Himmelskt gott! Sedan strosade vi runt i det området lite innan vi hoppade på en buss som trodde skulle ta oss till tåget, men som självklart gick åt fel håll. Vi bestämde oss iallafall för att hoppa av där det såg spännande ut och till slut hamnade vi i Boystown. Alla dekorationer har med pride och gayrights att göra så det var intressant att se den delen av Chicago. Vi gick också in i en maskeradbutik med sjukaste grejerna och det var sååå roligt. Skrattade tills magen gjorde ont, haha. Till slut hittade vi rätt iallafall och tog tåget hem, köpte med oss snacks och somnade till Idol, skönaste lördagen någonsin! 
 
Idag har jag hängt med Linnéa och Sofia, skypat med Kristin och nu ska jag dra till Starbucks och spendera kvällen där med en uppsats som ska vara klar imorgon, wish me good luck! xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback