RAINY THURSDAY

En bild från Ensam hemma huset förra veckan.

Hejsan!
Just nu sitter jag på Starbucks och pluggar. Har inte gjort det på evigheter (nähe) men det känns skönt att vara tillbaka och vara lite effektiv. Min klass började förra veckan men eftersom jag jobbade heldagar då var jag tvungen att skippa den. I onsdags var jag iallafall på min första lektion och det var roligt att vara tillbaka. Alla är så otroligt trevliga och min nya lärare sa att jag var pleasant vilket alltid är ett bra första intryck, hehe. Har iallafall en massa plugg att ta igen nu men med några koppar kaffe kommer det att gå bra. 
Annars har det regnat här hela dagen vilket inte var det bästa för min mobil på morgonpromenaden. Den är fuktskadad och batteriet laddar ur på 5 minuter. Så surt då jag inte har lust att köpa en ny mobil just nu! Men den har ju trots allt klarat av att bli tappad i betonggolv och i havet så hållbar har den varit under sin livstid, haha. Fick även testa på att springa utan musik vilket var något nytt. 5 km blev det iallafall innan jag tröttnade på min egen andning. 
Hoppas att ni har haft en bra dag! ♥

Kommentarer
Rebecka säger:

Hej, ska åka till USA snart som au Pair. Har en kanske lite skum fråga med iaf, haha. Hade du med p-piller för ett år? Hade du isfall med dig en medicinlista utskrivet eller något sådant när du skulle igenom tullen utifall att de undrade vad det var för medicin?

Svar: Hejsan!! Men gud vad roligt, hoppas du får ett kanonbra år :) Ja det hade jag, och nej, jag skrev inte ut någonting om det :) har aldrig hört att någon har haft problem med det heller men det är ju upp till var och en hur man vill göra :) kram
Rebecca Andersson

2014-09-05 | 11:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback