WHAT I WANT RIGHT NOW

Ett collage jag gjorde innan, lite saker jag önskar mig i höst.
 
Hej!!
Sitter just nu och kollar runt på lite olika hemsidor med inredning. Gissa hur mycket jag längtar till jag skaffar mitt eget och får inreda det precis hur jag vill. Frågan är när det blir att jag stadgar mig någonstans, finns ju så många ställen jag vill till!! 
Veckan har rullat på som vanligt med träning, skola och jobb. Jag har verkligen kommit in i den här rutinen perfekt nu. Det har även flyttat en svensk familj till området jag bor i vilket är superkul! Så idag ska jag och mamman i familjen ta med oss barnen till en park med filtar och fika. Låter supermysigt om ni frågar mig.
I helgen ska jag hänga med mina favoriter bara njuta. 
Ha det fint! xx 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback