+-+

Har du vart två år i Chicago eller ska du någon annan stans 2015? :)
Jag flyttade hit i september 2013, så jag har snart varit här i 1,5 år. Jag förlängde i samma familj så nej jag ska ingen annan stans. :)
 
Hej! Vart har du köpt den stickade tröjan? Tycker den är såå fin!
Tack så mycket!! På Forever21! :)
 
Hej Rebecca! Jag har följt din blogg ett tag nu, gillar den verkligen. Jag undrar bara om det är jätte svårt att få amerikanska vänner? Jag hade tänkt åka som au pair nästa år, och det kanske låter konstigt, men jag vill helst inte hänga med svenskar osv, eftersom att jag vill uppleva hela USA för det det är. Hoppas inte frågan är offensive! Ha det bra!
Hejsan! Vad kul och höra, tack så mycket! :) Nej det skulle jag väl inte säga att det är. Amerikaner är oftast väldigt sociala och nyfikna så det är inte ovanligt att någon kommer fram och ger nummer, frågar om man vill hänga osv. De amerikanerna jag hänger med är på college, när jag är på gymmet, med barnen osv. Så det gäller bara att vara lika social som de är. :)
Förstår vad du menar med att du vill leva det "amerikanska livet", men måste erkänna att det är så skönt att ta en break och hänga med svenskar ibland som är van vid samma kultur, då det är en rätt stor skillnad mellan den amerikanska och svenska. Lycka till! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback