3 FROM TODAY


Trots att det är kallt kan ju vintern vara den finaste årstiden. 

Jag är så glad över min hy just nu. Älskar att kunna känna sig fin utan smink. 

Den här boken fick min värdmamma i julklapp av mig. Massa roliga saker finns i den! 

Imorse när jag hade släppt av barnen gick jag och Marie på en promenad. Med kängor, termobyxor, mössa, vantar och tjockjacka var det väldigt behagligt trots att det är kallt. Massa prat som vanligt och sedan drog jag till gymmet. Skönt att vara tillbaka, både för träningen och personerna där. Får alltid massa energi. 
Nu har jag fixat lite papper på college, så nu är det avklarat och om en stund ska jag hämta barnen i skolan. Hoppas ni har en fin tisdag! Puss och kram 
Ska också svara på era kommentarer ikväll, förlåt för att jag är världens segaste. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback