AT THE CHICAGO FIRE STATION









Här ser ni vad vi har gjort idag!

Igår kväll bjöd Johanna med mig och Fia på collegefest. Lite förfest hos henne och sedan drog vi vidare. Vi var i flera olika lägenheter och några av dem hade den sjukaste utsikten över Chicago. Hade riktigt roligt och vi avslutade med pizza innan vi somnade i Johannas dorm.
Imorse när vi vaknade frågade Becka om vi ville med till Chicago Fire stationen, och självklart sa vi ja. Väl där blev vi bemötta av brandmännen som vi var en del i gänget och jag trodde nästan jag drömde, då jag kände igen allting från serien. Så häftigt! Några av dem där är med i serien också, och de var riktigt snälla. Vi hängde med dem i någon timma, innan vi åkte till ensam hemma huset och sedan avslutade vi på en grekisk resturang. 
Nu har jag precis vaknat (igen). Somnade framför en film innan så ska ta igen det jag missade nu tänkte jag. 
Puss och kram 

Kommentarer
Nina säger:

O vad spännande du kanske ska sadla om.Du blir en snygg brandsoldat.
Kramis

2015-01-26 | 17:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback