MLK-DAY


Imorse gjorde jag pannkaksfrukost till killarna och Isa, så gott.

Sedan åkte vi dt och mötte upp dessa pinglor. 

Vi gick runt lite i Chicago.

Och åt långlunch på Grand Lux Café.

Så mycket kärlek till den här staden! 

Nu har jag precis lagt mig i sängen efter en lång dag med mjukiskläderna på. Efter en mysig frukost i morse var vi ute och åkte pulka med barnen. Underbart väder och det kändes som vår! När jag hade slutat jobba åkte vi downtown för att möta upp en tjej som pluggar på college. Vi gick och åt lunch på ett jättemysigt café och efter en stund kom Rebecka också. Vi pratade om allt mellan himmel och jord och insåg att både Isa, Rebecka och Johanna har tagit kontakt via min blogg. Insåg då vad mycket den betyder som har gett mig så otroligt fina vänner här. Lite svårt att förstå nästan. Aja, sedan strosade vi runt lite innan vi åkte åt olika håll hemåt.
Nu ikväll har vi firat Matt som fyller 8 idag. Det känns såå konstigt att han redan är 8, då han var 6 när jag kom hit. Kunde inte vara mer tacksam över att få vara en del i hans uppväxt.
Det har varit en perfekt MLK-day om ni frågar mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback