MELROSE











Näst sista dagen i LA åkte vi till Melrose och brunchade. Gillade verkligen det stället jättemycket! Vi strosade runt i lite olika butiker och det jag tyckte mest om var att det var så blandat. Exempelvis låg Kardashians affär Dash bara hundra meter från alla vintage butiker. Efter det körde Linn och Felix mig till Santa Monica där jag mötte upp Elina och hennes kompis. Vi förfestade lite innan vi drog ut på Bungalows, en riktigt mysigt ställe med en innergård. Jag hade så roligt och det var kul att "avsluta" min USA tid med en bra utgång. Dagen efter hängde vi allihopa i Santa Monica innan det var dags för mig att checka in och ta flyget tillbaka till Sverige. Jag hade verkligen en så lyckad resemånad!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback