ALOT OF CHRISTMAS FEELINGS

 
Igår hade jag och mina kompanjoner en heldag hos mig med massa julstök. Vi lyssnade på julmusik, drack glögg och bakade kakor som är typisk för vårt egna land. Jag och Kristin bakade Lussebullar och pepparkakor, Michelle och Katharina bakade tyska/österikiska kakor och Kai satt i soffan och kollade på football, haha. 
Vi möttes upp vid elva och sedan åkte de vid åtta, så behöver jag ens säga hur vårt blodsocker var påverkat av all pepparkaksdeg och provsmakningar? Hur kakorna sedan smakade var ju en sak, huvudsaken är att man har roligt, vilket vi alltid har. :)
 
Och idag känner jag mig så mycket klarare i huvudet än jag varit de senaste dagarna. Har sovit max 3 timmar varje natt, men inatt vaknade jag faktiskt bara en gång. Hur skönt som helst! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback