EVERYDAY PICTURES

 
Min dag i bilder. 
1/ Skypade med min hästapålle idag. Har inte sett henne live på snart fyra månader så ni kan ju gissa hur min reaktion var. Blev överlyckligt att få prata med henne och tårarna kom, tror dock det är bara djurmänniskor som förstår hur fäst man kan bli vid ett djur.
2/ Har varit och ätit middag med mina värdföräldrar vilket var mycket trevligt.
3/ Det blev även en shoppingrunda idag med, men jag fick med mig betydligt mycket mer grejer. Klackar och klänning inför nyår, smycken och lite tröjor. Var även tvungen att köpa nya bh:ar då boobisarna har ökat en storlek sedan jag kom hit. Unnade mig dessa två från VS. Nu är bara frågan hur jag ska få med mig allt hem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback