MIAMI BEACH

 
Drog till Miami Beach igår då som sagt. Hoppade av bussen vid Lincoln Road och kollade lite i affärerna som finns där. Hittade inget, så bestämde mig för att gå och kolla på Miami Ink som står på min bucketlist. En kort promenad senare var jag där men fick kolla ordentligt vart det låg då det fanns runt 10 tatueringsstudios på gatan inom 100 meter, galet! Hittade det iallafall men blev förvånad över hur litet det var. 
Aja, gick sedan till stranden och kollade lite, men det blåste som bara den så gick tillbaka till Lincoln Road och kollade lite till i affärerna. Hittade då en jättefin klänning som tyvärr var både trasig och förstor. Tror inte det är meningen att jag ska hitta nyårsklänningen. ;) Fick med mig lite annat iallafall!
 
Blev även förvånad över hur mycket svenskar det är här just nu! Skojar inte om jag säger att 50% av alla jag hörde prata igår var svennar. Kändes nästan som att vara i Sverige. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback