MIRROR MIRROR ON THE WALL

 
Denna dagen har varit rätt så lugn och skön. Hängde med min värdfamilj ner till yachtklubben imorse för att kolla på Sam när han startade sitt race. Jättekul att se! Det var även tre svenska familjer som var där så det var roligt. Detta är faktiskt en av världens största regattor och det är folk från hela världen som är med och tävlar. Har även skypat med Nelly och mamma, vilket alltid är behövligt. 
 
Nu ikväll har jag varit nere vid hamnen och käkat middag, och dessutom bokat flygbiljetter till *trumvirvel* NEW YORK! Åker dit på tisdag och är där ett dygn. Ska möta upp mina gamla klasskompisar där och skåla in det nya året i Webster Hall. Kommer att bli något av det häftigtaste jag gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback