FEELING LIKE HOME

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Såhär var resten av våran dag igår. Efter vi hade käkat åkte vi vidare till ett stall för att jag ville det. Ni anar inte hur mycket jag saknar hästarna och började nästan gråta när jag såg dem. Alla kanske inte förstår men när man har levt med dessa djur varje dag i hela ens liv blir det en riktigt stor omställning att skiljas från dem. 
Aja, nog om det. Jättekul att få klappa hästarna iallafall!

Efter det åkte vi och kollade på Halloween kostymer. Jag provade lite olika men har inte bestämt mig för något än. Vi får helt enkelt se vad det blir! Så kul hade vi iallafall då Kai gick runt i en mask och skrämde kunderna och de som jobbade där, dog haha! 
Sen blev det en tur till Starbucks och efter det åkte vi hem till mig och gjorde tacos. Vi gjorde det på det svenska viset, vilket gjorde att jag tänkte lite extra på mina tjejer där hemma, där vi gjorde det var och varannan helg. Idag fyller även Jenny 20 år så ett STORT GRATTIS till dig, saknar dig! ♥
 
Nu tänkte jag ut och gå en runda då de andra sömntutorna inte har vaknat än. Hörs!

Kommentarer
Ellinor säger:

Vart är tröjan och shortsen ifrån?:)

2013-10-14 | 12:50:24
Jenny säger:

Hej Rebecca!
Jätte fin blogg :) Kan relatera till din saknad till hästarna.. Håller själv på med min au pair ansökan för tillfället och det gör lite ont i hjärtat varje gång jag tänker på att jag ska lämna min bästa vän (hästen) under ett helt år..

Ska bli intressant att fortsätta följa din resa :) När kom du till USA? Och hur många & hur gamla är dina värdbarn? :)

Ha en bra dag!

2013-10-14 | 22:46:29
Bloggadress: http://aupairjenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback