WEEKEND

I går var det soligt och varmt, så vi passade på att slå två flugor i en smäll. Att äta lunch ute samtidigt som vi gjorde lite uppgifter.
 
I morse satt vi och väntade på en försenad buss, gillade den här bilden på något sätt bara så den får vara med här.
 
Men efter en stund kom den och då åkte vi till Pilson och Chinatown. På vägen hade man den är utsikten.
 
Vi fick sluta tidigare och då åkte vi tillbaka downtown för att se bönan som en av tjejerna aldrig sett innan, samt för att möta upp Becka.
 
 Vi hängde lite i Millenium Park.
 
Där träden har börjat blomma!!
 
Hur fint??
 
Sen skulle vi gå och köpa froyo och gick förbi ett plaza där de brukar ställa ut olika saker. Nu var det footballs hjälmar.
 
Som jag såklart var tvungen att ta mig in i, hehe. 
 
När vi hade tagit kort där såg vi detta paret. Det var något av det gulligaste jag sett. Dessutom fick vi vara med på några bilder som deras fotograf tog, sånt händer bara i USA.
 

Nu är jag äntligen hemma i min säng efter en minst sagt intensiv helg. Har som sagt gått i skolan hela helgen för att avsluta mina sista credits. I fredags blev vi uppdelade i olika grupper, och såklart hamnade jag ensam i en grupp med folk jag aldrig träffat innan. Trodde det skulle bli väldigt segt men träffade två andra tjejer som jag har hängt med och vi har haft superkul. 
Nu är jag så trött så ska kolla på en film och sedan sova. Behöver ta igen helgens timmar av sömn. xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback