RED CAP AND SHIRT

 
Två av alla grejer jag har unnat mig senaste tiden.
Kepsen är Detroit Red Wings och den hoppas jag få använda på någon match snart. Linnet köpte jag innan matchen i lördags då jag tycker det är sååå snyggt! Saftigt pris men det kommer få hänga med till Florida och användas flitigt där.
 
Idag har jag suttit och fixat med alla julklappar som ska skickas hem och skrivit julrim. Tycker det är så himla kul! Kommer ihåg för ett par år sedan när min kompis Jenny inte trodde att det var jag som skrivit det för att det var så bra, haha. 
Hann som jag trodde inte med att gå på New Student Orientation på college idag, så får åka dit imorgon och boka en ny tid.
Nu börjar jag snart jobba igen. xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback