SATURDAY

 
 
God morgon!
 
Såhär startade jag min morgon. Lyxade till det med lite nutella och jag dog frukostdöden- sååå gott! Igår kom även första avsnittet av den nya säsongen av Hawaii five-0 ut så det kollade jag på nu imorse med. Nörd som man är. 
 
Igår skulle jag ju mött upp Felicia för bio, men det slutade med att vi hängde med Moa och tre andra killar för bio någonannanstans. Vi hade ingen aning om vart vi var, men kul var det iallafall. Trippeldejten blev lite yolo men de var riktigt trevliga. Amerikanska killar är ju inte i samma stil som de hemma om man säger så.
Det blev iallafall bio där vi såg "Battle of the year" med bland annat Chris Brown. Den var helt okej men inte så bra som jag trodde den skulle vara.
 
Nu har jag skypat en stund med hela familjen där hemma. Mår alltid lite bättre när jag pratat med dem. 
Om en stund ska jag ner till stan för att möta upp Kristin och Kai. Vi ska hämta ut våra grejer inför Color run imorgon (ja jag ska springa även fast jag är sjuk hehe) och sedan får vi se vad som händer. Det fina med Chicago är att det finns såå mycket att göra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback