25 AUGUST

 
Den här väskan har jag spanat på i några veckor nu då jag tycker den är så snygg. Har lovat mig själv att inte göra någon onödig shopping nu men känner på mig att den här kommer användas mycket! 
 
Idag har jag haft en kanondag med S&M. Vi har varit och cyklat, varit på Superdawg (ett måste om man är i Chicago) och nu hela eftermiddagen har vi hängt downtown. På vägen hem från Superdawg känner jag att det blir kolsvart på himlen och den öppnar upp sig på 2 sekunder. Där står vi under ett träd när det fullständigt vräker ner och det åskar som aldrig förr, haha. Till slut bestämmer vi oss för att springa hela vägen hem och jag kan tänka mig att de i bilarna fick sig ett gott skratt. Härligt med regn i den här åskvärmen iallafall!
Sedan åkte vi downtown som sagt och jag tog med dem till Millenium Park. Eftersom det blixtrade rätt mycket hade de stängt av runt bönan, vilket gjorde att man fick se den utan någon alls framför den. Rätt ovant då det alltid är hur mycket folk som helst där. Men det var jättemysigt ändå.
 
Nu ska jag dra en sväng till gymmet. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback