I LOVE THIS CITY

 
Här har ni några härliga bilder från i söndags då vi bara gick runt och strosade. 
 
Har precis kommit hem från en tidig PW. Klockan var bara 6.30 men det var som att gå ut i en bastu, så kvavt! Men jag tog mig igenom en timma och om en liten stund börjar jag jobba. Försöker ta uti med lite saker över datorn med. Bland annat ett företag jag aldrig har handlat ifrån som har dragit pengar, jag har betalat försäkringar, mejlat med banken och nu sitter jag med mina valkort som måste skickas tillbaka till Sverige med. Snacka om att känna sig vuxen, hehe. 
 
Om en liten stund ska vi möta upp Linnéa och åka till Lincoln Park Zoo. Jag är lika exalterad som barnen att få se djuren haha. 
Ha en bra tisdag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback