YESTERDAY IN THE MALL

 
Lite bilder från igår.
 
Hade en kanonbra lördag igår! Drog upp Fanny vid sju på morgonen för att testa på yoga. Riktigt skönt att strecha ut kroppen men inte riktigt min grej. Älskar att svettas och vara hyper, haha!
Efter det åkte vi och hämtade Sofia och drog och shoppade lite. Hade sagt till mig själv att tränade jag åtta pass denna veckan och klarade av mina midterms i skolan skulle jag unna mig en plånbok från Michael Kors. Vi hängde i köpcentret innan vi åkte hem till mig och gjorde oss iordning inför kvällen. 
Vi drog först ut till ett jättemysigt ställe och sedan till Red Ivy. Hade en så jäkla rolig kväll!!
Nu sitter vi och väntar på Fanny för att åka och käka brunch. 
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback