150404







Fredagen och lördagen spenderade jag med Sophie, en Au Pair från Österrike. Hon sov hos mig och fredag kvällen kom även Emelie och hennes kompisar över också. Det blev mys med ost och vindruvor. På lördagen åkte jag och Sophie downtown för att äta brunch och säga hejdå till bönan. Sophie åker nämligen hem nästa vecka...

Idag känner jag mig fortfarande såå trött, men har iallafall fått i mig lite frukost nu och ska dra och träna. I eftermiddag ska jag träffa en tjej som är från samma stad som mig i Sverige. Hur kul liksom? 

Kommentarer
Nina säger:

ärNu är påsken över,idag har vi haft vårvindar.Nu är det bara 2 dagar kvar,tills det bär iväg till Thiland.
Ha det så bra,jag var i Kvarntorp igår allt var bra där

2015-04-06 | 21:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback