Q/A

Hej, jag ska flytta till Chicago i sommar och jobba som Au Pair, det skulle vara roligt att prata med dig och höra hur du har det så skulle tycka att det va kul om du kunde dela med dig av din mailadress/Facebook eller så. Kram
 
Hejsan! Ja men absolut. [email protected] är min mejladress och min facebook finns här.  :)
Kram
 
Hej! Jag heter Linn och ska eventuellt flytta till Chicago. Tänkte kolla om det är många Svenska Au pairer där? Är lite orolig att det inte ska vara så många Au pairer där. :)
Hej. Det behöver du inte oroa dig för att det inte finns. Ibland känns det som att det finns flera svenskar än amerikaner här, haha. Och eftersom det är en storstad finns det hur mycket Au Pairer som helst också från hela världen. Kolla Chicago Au Pairs, svenskar i Chicago, osv, grupper på Facebook. :) Lycka till! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback