MY VALENTINES DAY















Att jag under alla tidigare år har jag tyckt alla hjärtans dag är överskattat tog jag tillbaka igår. Hade det så mysigt med mina värdbarn och sen tjejerna. Jobbade hela dagen, så tog med barnen och simmade, köpte cupcakes, ballonger och choklad och de skötte sig så bra. På kvällen drog vi till Jojje downtown där hon hade gjort det så mysigt. Vi drack vin och åt pizza och skrattade till jag fick ont i magen. Helt galet vilka vänner man hittar här på andra sidan jorden alltså. Efter ett tag drog vi till Red Ivy och dansade resten av natten. Bästa <3
Idag har vi sovit och om en stund ska vi kolla på Mr Grey och Fifty Shades of Grey, som jag längtat!! 

Kommentarer
Nina säger:

Kul Valentin du haft.

2015-02-16 | 16:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback