WEEKEND







Så var det söndag kväll igen. Helgen har gått så fort men jag har haft det så roligt hela tiden! I fredags åkte jag till Marie där vi satte oss ute i det fina vädret och drack champagne innan vi åkte vidare in till stan och mötte upp de andra på Cafe Sushi. Väl där korkade vi upp och beställde in massvis med sushi. Så gott på det stället! Efter ett tag åkte vi vidare till Studio Paris där det blev shotbrickor, drinkar och massa dans. Jag sov sedan hos Marie och på morgonen åt vi svensk frukost! Som jag har saknat det mysiga. Gick efter det hem, kollade en film och gjorde mig iordning för min goodbye party som mina värdföräldrar hade ordnat till mig. Det var så roligt och det blev väldigt känslosamt när jag läste korten av alla. Så mycket kärlek! <3 
Jag och mina kompisar satt sedan och drack vin och spelade kort resten av kvällen fram tills att vi gick och crashade en fest som hölls på gatan. Endast föräldrar till mina värdbarns kompisar men vi hade så kul! Nästan lite för kul hehe. Men som vi säger, minnen läggs till historien och vad gör det om 100 år. Imorse vaknade jag, Becka, Julia och Emelie hos Emelie. Brakfrukost och tjejsnack blev det innan Becka och jag åkte downtown för att säga hejdå till Chicago och äta middag på Vapiano. Nu ikväll har jag packat, umgåtts med min värdfamilj och suttit i en lång telefonkö hos Spirit för att lösa lite fel tills på onsdag då jag åker till LA. 
Aja, nu måste jag ta igen all sömn jag missade i helgen. xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback