GRAND CANYON

 
Hörrni kompisar!! Det var över två månader sedan vi var i Grand Canyon och jag har totalt glömt att lägga upp detta. Det var nog inte det bästa på resan dock. För det första var det svinkallt och vi var inte förberedda på det alls, och för det andra var jag sååå arg på Olivia så gick mestadels runt själv här. Ni vet när man under två veckors tid försökt att få sin syster att anstränga sig 2 minuter för ta några kort. Och alla slutar suddiga, snea eller när man är oförberedd och det enda man får höra är "du kan väl ta dina jävla bilder själv" eller "jag har väl annat och göra" (som inte var något annat än att sitta i bilen). Jag gick med på det för jag vet att hon inte är någon vidare fotograf eller vill lära sig heller. Sorry Olle. Men, då den här dagen var ju Kristin med, och då helt plötsligt blev hon värsta proffsfotografen och hade hur mycket tålamod som helst. Kan ju också tillägga att det var inte direkt mig hon fotade... 
Men, syskonkärlek när den är som bäst (värst) och jag har nu börjat att förlåta henne över att jag inte fick en endaste profilbild under våran tvåveckors roadtrip i Cali. Men de goda nyheterna är att jag ska tillbaka till både Grand Canyon, Vegas och LA under min resemånad i Juni, och är så pepp! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback