GREETINGS FROM CHICAGO




Hallihallå. Har alltid lika svårt att börja ett blogginlägg men men here you go. 
Livet rullar på här och jag önskar innerligt att tiden kunde sluta springa ifrån mig. Det känns skrämmande att veta att jag kommer lämna detta och gå tillbaka till allt där hemma. Jag har packat klart en väska och resten för jag fixa dagen innan. Idag ska jag till frisören och ikväll ut och segla med min värdfamilj på deras nya båt. Det ska dessutom bli supervarmt idag. Så ska se till att njuta. xx

Kommentarer
Nina säger:

F örstår att du har delade känslor,nu när du ska styra kosan till Sverige.Jag längtar efter dig och allt du har att berätta
Kram moster

2015-05-28 | 17:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback