NIGHT OUT IN NASHVILLE






När vi i lördags kom tillbaka till hotellet tog vi en två timmar lång nap, då vi var så trötta från en seg bussresa natten innan. När vi sedan vaknade blev det roomservice bestående av pizza och till det började vi förfesta och fixa oss. Efter ett tag drog vi till bargatan och alltså vad ska man säga, hade så jäkla kul och det hände så många grejer den kvällen. Vi sjöng ju som sagt karaoke för 150 pers. Girl's just wanna have fun blev det och det passade oss rätt så bra, haha. Ni som följer mig på snapchat såg nog hur kul det var! (Och hur falskt det lät haha). Mitt och Julias legg blev tagna men till slut fick vi tillbaka dem. Kvällen slutade med att vi hängde med tre killar (som är OS deltagare, så kul) på vårt hotell. Jag fick även se soluppgången vilket jag nu kan checka av på min bucketlist, hehe. Detta är bara delar av kvällen och ska inte dela med mig av allt för mycket här :p. Men som jag sagt innan och säger igen; Snapchat följer ni med mig bäst och hoppas ni som såg hela storyn från Nashville tar det med en nypa salt. ;) xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback