THE ORIGINAL PANCAKE HOUSE

Brunch med Isabell i söndags på världens bästa pannkaksställe!
 
Hej! Idag är det lite lugnare puckar än de senaste dagarna. Prioriterar bort gymmet idag då min hals inte känns 100 och jag måste packa, då jag ikväll åker till Nashville över helgen! Ska bli superkul och jag har velat åka dit sedan jag kom hit. Men innan bussen går dit ska jag på bröllopsfest för Beckas värdmamma. Det är min första muslimska "tradition" jag "firar" så det ska bli spännande! 
Men nu en annan sak. Imorse när jag hade släppt av barnen i skolan gick jag och Marie och pratade som vanligt, och framför oss ser vi en man som trillar ihop mitt på trottoaren. Det är grandparents day på skolan idag så han skulle dit med sin fru. Han var helt väck så vi fick ringa ambulans och de tog med han till sjukhuset för en troligtvis stroke. Så hemskt att detta hände på 3 sekunder. Man ser hur fort allting kan hända, så min mening med detta är att ta hand och uppskatta varandra. Man vet aldrig vad som kan hända. ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback