130826

 
 
 
Tjena mors!
 
Har haft en väldigt lugn och skön förmiddag, vilket var rätt behövligt från lördagens bravader. Sov hela 14 timmar inatt så nu är jag pigg och utvilad! Har även varit ute på en PW imorse. 
 
Idag fick jag mitt internationella körkort, vilket var riktigt fult! haha. De har bara tagit fotot man skickade med och klistrat fast på ett pappersark typ. Aja, nu har jag fått hem alla papper och det känns gött. 
 
Om en liten stund ska jag möta upp Linn för att handla lite behövliga grejer. Adapter, de sista presenterna och vakuumpåsar. Jag vill bli klar med packningen så fort som möjligt för åker nämligen till ett par kompisar över helgen då det är Stadsfest i Eksjö!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback