GOING TO THE EMBASSY

 
 
 
God morgon!
 
Om några timmar går tåget till Stockholm, där jag ska möta upp en ny kompis som också ska till Chicago som Au pair den tredje september.
Jag valde att åka upp redan idag, då jag har möte på Amerikanska ambassaden redan klockan 8.00 imorgon bitti. Jag hoppas verkligen att alla papper är rätt nu, och att det räcker med att kolla igenom dem 100 gånger, hehe. Efter ambassaden är det möte på CC kontoret. 
 
Någon som vet hur man gör om man inte har fått sin sms biljett förresten?? Är det bara att visa bokningsbekrälftelsen eller?

Kommentarer
hedda josefsson säger:

Åh vad fin headern blev, du fick till det med flaggan ;)

2013-08-05 | 08:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback