LAST NIGHT

lite bilder från igår.
 
God kväll!
 
Idag har jag i princip legat i soffan hela dagen. Jobbade mitt sista pass på Ica igår. Så på kvällen kom några kompisar hit för liten förkrök och sedan drog vi ut. Hade en riktigt rolig kväll, vilket jag fick betala för idag.

Innan kom Axel förbi och sa hejdå. Han bosätter sig i Florida i fyra år. Det är så galet att alla försvinner, men ändå väldigt spännande att se vad som kommer hända. Tänk om tio år när man träffas igen lixom, hehe 
 
Nu ikväll har jag varit ute i stallet och gjort klart allt inför morgondagen då det blir min sista tävling hemma i Sverige innan jag åker. Hästarna kommer verkligen bli det jag saknar mest, men det finns nog hästar i Chicago också. ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback