ONLY ONE WEEK LEFT

jag idag. Älskar mina racerskor, snyggast i stan!
 
God kväll!
 
Idag är det bara en vecka kvar tills jag sätter mig på planet mot NY och Training school. Jag är så himla nervös och mina nerver just nu är inte att leka med, så mycket känslor på samma gång!
 
Imorse var jag med mamma hos Karin när hon tränade. Superkul och jag tycker det är så intressant att se sin egna häst göra sån skillnad på bara en träning!
Sedan åkte jag in till Eksjö för att möta upp Towe och Jenny för en fika. Resten av dagen har spenderats i solen på Jennys balkong med nötter, podcast och massa prat. 
 
Ikväll har jag varit ute och gått i det fina vädret. Vad händer med den svenska sommaren lixom? Nu blir det en sväng ut till stallet, Idol och SHF!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback