SOME WORKOUT MOTIVATION

 
 
Något jag är jättepepp på är att börja träna på gym igen. 
Jag har alltid varit en aktiv person som varit igång från morgon till kväll. När jag var mindre och tävlade som mest red jag tre hästar om dagen. Vår familj har dessutom alltid bort en bit ifrån allting så om jag och min syster har velat ta oss någonstans har vi oftast fått cykla. 
Nu för tiden rider jag en häst om dagen, och för mig som är van att vara aktiv blir det inte tillräckligt ändå. Jag brukar alltid gå en PW om dagen och den rundan är 5,4 km. Ibland kombinerar jag den med en längre runda när jag springer. 
För ett år sedan började jag på gym och det var verkligen något som passade mig. Då jag älskar utmaningar och se mig själv utvecklas tycker jag det är ett perfekt sätt att se sina mål uppnås. 
I sommar har jag dock inte gymat något då tiden inte har räckt till. Förutom kondition är mitt favoritområde rygg och armar. 

Att jag dessutom ska till Miami över jul och nyår gör bara att man blir ännu mer taggad på träning och rätt kost. Jag menar, vem vill inte se bra ut på utsidan och må bra på insidan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback