2013- MY YEAR IN ANSWERS

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag har gjort massvis med saker jag aldrig gjort förut. Levt livet till max, träffat underbara människor, gjort mer spontana saker än jag någonsin kommer att göra, tagit studenten och flyttat hemifrån och till ett annat land.

 

Hur har ditt 2013 varit? Det har nog varit det bästa året någonsin. Året började skit men har blivit bättre och bättre hela tiden!

 
 

 

Tror du att år 2014 kommer blir bättre? Tror 2013 kommer att bli svårt att slå, men man kan ju alltid hoppas. :)

 

Blev du kär i år? Nej det skulle jag inte säga. 

 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 4:e juni då jag fyllde år, 8:e juni då jag tog studenten och 3:e september då jag tog mitt pick och pack och flyttade till andra sidan Atlanten. 

 

Vad är din största framgång 2013? Att jag har växt så mycket som person. Det har hänt både bra och dåliga saker som har utvecklat mig jättemycket. Idag är jag stark och känner att jag klarar nästan vad som helst.

 

Bästa köpet? Alla resor jag har gjort. London, Ayia Napa, Bråvalla, Falsterbo, Boston, Kanada. Har så mycket minnen från dessa grejerna och det har varit värt varenda öre!

 

Vad spenderade du mest pengar på? Resor och kaffe på Starbucks, haha. 

 

Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, att jag har en så underbar familj och vänner!

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Uncover, Drinking from the bottle, Alcoholic, Epic, Sista minuten, Wake me up, Snart, Burn, Timber och Best song ever! 

 

Vem har du umgåts med mest? I Sverige, Nelly. I USA, Kai och Kristin. 

 

Bästa minnet från 2013? Det måste vara veckorna under studenten!

 

Har du haft ett förhållande under 2013? Yes, det tog dock slut i början på året!

 

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Jag känner att 2013 har varit mitt år. Började på botten men har legat på toppen mestadels. 

 

Vad önskar du att du gjort mer? Uppskattat allt i Sverige. Älskar USA men det är först när man saknar något man vet vad man har, som man säger.

 

Vad önskar du att du gjort mindre? Hmm, inte festat så mycket kanske haha

 

Favoritprogram på tv? Pretty Little Liars, Glee, HIMYM och Hawaii five-0!

 

Största musikaliska upptäckten? Det är så svårt då jag lyssnar på det mesta! Men Lorde, Phillip Phillips, Imagine Dragons och Ellie Goulding måste det nog vara!

 

Vad gjorde du på din födelsedag? Gick upp tidigt för att ta en sommarpromenad, och förstå att jag faktiskt fyllde 19 år och att det var bal. Blev bortskämd med att få håret och sminket fixat. Drack champange. Fick ha en underbar kväll med min kompis och stiliga baldejt och mina bästa vänner! Fick dansa med killen jag tyckte om och när jag kom hem sent på natten åt jag jordgubbstårta. Hade världens bästa födelsedag helt enkelt!

 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Jag har haft ett så otroligt bra år som sagt, så tror inte det!

 

Vad fick dig att må bra? Mina gamla och nya vänner, min familj, mina djur, spontana saker, sol och värme, trygghet men ändå känna att jag ska göra något nytt och klara mig själv. Så häftig känsla!

 

 

Vem saknade du? Mina vänner och familj i Sverige.

 

De bästa nya människorna du träffade? Det måste vara killgänget jag träffade under våren och självklart världens bästa Kristin och Kai!

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Att vara lugn och trygg i mig själv. Fick en gång höra detta av en kille som hade det intrycket av mig. Trots att jag var rätt dragen kommer jag ihåg det så väl när han sa det, en av de bästa komplimangerna jag fått! 


Kommentarer
Sofie säger:

Hej! Jag undrar hur du gör så så många bilder hamnar tillsammans? Är det ett program på datorn, på mobilen eller hur har du gjort? (:

2013-12-29 | 14:57:53
Bloggadress: http://sofiejohanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback