FIRST NIGHT IN MIAMI

 
Idag är det ju den 25:e här vilket betyder att det är idag amerikanerna firar jul. Så imorse var det dags för paketöppning för barnen. Jag tog inte med mig mina paket hit utan min värdfamilj får öppna dem när vi kommer hem istället. Jag hade inte förväntat mig något då jag faktiskt får en semester till Florida utav dem, men fick två jättefina tröjor. Bästa värdfamiljen!
Sedan var det dags att åka hit till Miami. Bilresan gick fort och när vi kom fram till hotellet var det bara att göra sig iordning så fort vi kunde då vi hade bokat bord på en jättefin resturang här. Godaste maten och snyggaste servitriserna jag sett. Träffade även två svenska familjer där vilket var jättekul! 
Efter resturangen gick vi omkring och kollade lite. Tror aldrig jag har sett så många snygga människor på samma ställe, haha. På gatorna är det endast de mest exklusiva bilarna som körs. Älskade affärerna med så när jag är ledig kommer jag springa dit så fort jag kan. Är kär i Miami bara efter några timmar!
 
Var även en man som drog tag i mig och satte papegojor på mitt huvud. Ni som känner mig vet hur rädd jag är för fåglar så kan ju säga att mitt hjärta gick i 190. Folket omkring tyckte nog det var roligt iallafall, haha.
 
Nej, nu måste jag sova. Imorgon är det incheckning + träning inför Sams regatta. Ska bli så kul att se! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback