THE COLD AND WINDY CITY





Hej från ett svinkallt Chicago! 

-12 grader var det imorse när jag vaknade. Med vinden känns det som -25.  Skojar inte när jag säger att jag inte kände min kropp när jag lämnat barnen i skolan. 

Idag har jag iallafall hängt med Sandra och Amanda. Det blev julmys med kaffe, lussebullar, pepparkakor och massvis med behövligt prat. 
Efter det skypade jag en stund med min syster som har inte pratat med på nästan en månad, hur sjukt är inte det. Har även hunnit med och tappa min telefon i snön, vilket gjorde att det dog en stund. Men min supertelefon klarar allt och sviker mig inte, så nu fungerar den som vanligt igen. Bra va! 
Fick även drömpaketet från Jenny igår, 4 Marabou chokladkakor och massa naturgodis. Hon känner mig allt för väl alltså, och det var precis vad jag behövde efter förra veckan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback