AWESOME DAY

 
Lite bilder från gårdagen. Vi tog det bara lugnt och hade det som sagt så himla mysigt! Som ni ser fick jag bidra till efterrätten, hehe. 
 
Nu är jag helt slut efter en dag med så mycket skoj! Var på Woodfield Mall klockan 04.00 imorse för att börja shoppa. Kan ju säga att jag inte blev besviken. Kom därifrån med massvis med julklappar och även lite saker till mig själv. 
Efter det åkte jag och Kristin hem till mig för att göra oss iordning inför en tripp till Michigan. Har haft så roligt idag, och är så tacksam över allt jag får vara med om här.
 
Nej, nu blir det Hawaii five-0 och sedan sova! xx
 
 

Kommentarer
Sofia säger:

Handlat fika på Ikea ser jag? ;)
Det gör jag också, även att jag bara har ett par timmar till Sverige :)

Hoppas allt är bra med dig i vindarnas stad!? :) Läser din blogg flitigt ska du veta och tycker det är så kul att läsa om allt du har för dig :) kram ♥

Svar: Haha självklart, bästa grejen ju ;) Jo det rullar på, lite jobbigt nu bara men allt det roliga jag har varit med om väger upp det rätt mycket!
Hur är allt med dig? Läser din blogg flitigt med (när du väl bloggar ;) Trivs du bra i Norge?? puss och kram <3
Rebecca Andersson

2013-11-30 | 20:57:14
Bloggadress: http://sofiacollerstedt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback