HELLO MASSACHUSETTS

 
Idag drar jag äntligen till Boston och Kajsa. Har velat göra detta hur länge som helst då hon flyttade dit i Januari. Kajsa var här i Chicago för några veckor sedan med hennes kompisar och hälsade på, vilket var så himla kul! Vi umgicks nästan varje helg hemma i Sverige och nu kommer vi ses sista gången på nästan ett år, vilket är väldigt tråkigt. Men det gör att man får ta vara på tiden lite extra! 
 
Vi ska iallafall på Macklemore ikväll och på lördag ska vi turista inne i Boston. Ska bli så roligt! 
 
Och vill ni följa mig på instagram, heter jag REBEECCAS där! :)

Kommentarer
Hannah säger:

Hej!
Kul att se hur livet är i Chicago.
Själv är jag i Indien :)

Svar: hejsan :) vad spännande!
Rebecca Andersson

2013-11-08 | 17:51:54
Bloggadress: http://Hannahslife.blogg.se
Ellen säger:

Åh vad härligt! Kul att få se macklemore! :)

Svar: Ja han va riktigt grym :)
Rebecca Andersson

2013-11-08 | 18:47:51
Bloggadress: http://ellen.vionno.se
Victoria Eklund säger:

Alltså Rebecca, jag är sååå galet avundsjuk på dig. Jag vill också vara i Chicago som Au pair nu! Går sista året på gymnasiet och nu när jag läser din blogg får jag lite smått panik för det känns som tiden går så långsamt. Vill bara spola fram tiden och dra iväg. Grym blogg! :))

Svar: Men hejsan! du anar inte vad glad jag blir av sånna här kommentarer :)Chicago är verkligen bästa staden jag har varit i, så hit måste du åka! haha
Se bara till att njuta av sista tiden i trean för det kommer gå såå fort, innan du vet ordet av det sitter du på flyget till USA ;)
tack söta du!
Rebecca Andersson

2013-11-10 | 12:34:30
Bloggadress: http://victoriaeklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback