LAST PICTURES FROM BOSTON

 
Detta är de sista bilderna jag har att bjuda er på från Boston. Vi drog till Haymarket i Quincy vilket var superdupermysigt! Det bästa med Boston var nog just det att det var sån mysig stämning överallt. Vi gick mest runt och tittade och jag köpte med mig en baseball keps, just för att det var Boston och att de precis vunnit World series. 
Efter detta drog vi hem till Kajsa och gjorde oss iordning, då vi skulle träffa hennes kompisar. Det blev en väldigt trevlig kväll med öl och shots. Dagen efter åt vi brunch och sedan körde Kajsa mig till flygplatsen. Det var riktigt sorgligt att säga hejdå eftersom vi inte kommer att ses på ett år. Men sånt är livet och det är bara att gilla läget som man säger. 

Kommentarer
Janni säger:

Vilken underbar blogg!!! Att vara Au Pair är verkligen en sådan otroligt fantastisk upplevelse! Min tid som Au Pair (åkte för snart 6 år sedan!! Gosh) förändrade mitt liv, och jag har Au Pair-tiden att tacka för allt som har hänt sedan dess.

Hoppas att du samlar på dig fantastiska minnen och upplevelser nu, och ha så roligt du bara kan! Ska fortsätta läsa din blogg! :)

2013-11-13 | 08:03:21
Bloggadress: http://hipstermutt.blo.gg/
Pia säger:

Vilken fin och rolig blogg du har! Den här kommer jag att följa kan jag lova!:)

2013-11-13 | 08:21:38
Bloggadress: http://pijas.blogg.se
Fashion Blogazine säger:

ÅH, vilka mysiga bilder!

2013-11-14 | 14:00:31
Bloggadress: http://fashionblogazine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback