MACKLEMORE AND RYAN LEWIS CONCERT

 
Två första bilderna är tagna av Kajsa. Ni hittar fler på hennes blogg här!
 
Efter en lång resa till Boston och Cohasset, hämtade Kajsa upp mig på tågstationen. Vi åkte hem till henne då hon fortfarande jobbade lite, men barnen skötte sig mestadels själva så vi satt och drack kaffe och babblade.
På kvällen åkte vi in till Boston och TD Garden där Macklemore hade konsert. Riktigt roligt var det och dunket när Thrift Shop spelades var oslagbart. Vi shakade loss som på den gamla goda tiden på Eksjö statt ;)
 
Efter det mötte vi upp Kajsas kompis och åt lite pizza, innan vi åkte hem till Kajsa igen!
 
 

Kommentarer
Johanna Fransén säger:

Hej!
Jag ska göra ett ett projektarbete om att resa iväg som au pair (ska själv iväg nästa sommar) och undrar om du skulle vilja svara på lite frågor om kulturen mellan Sverige och USA? Jag ska göra en bok utav detta sen, men den kommer inte säljas, det är för skolan bara. Dock kommer den läggas ut på internet, men det är för att andra skolor ska få inspiration till sitt projektarbete. Om du vill ställa upp skulle det vara jättesnällt, om du är intresserad eller undrar något är det bara att maila mig:[email protected]
Hoppas vi hörs av! :)

Svar: hejsan! ja men det kan jag göra :) skicka ett mejl till [email protected] och bifoga bara frågorna! kram
Rebecca Andersson

2013-11-11 | 12:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback