NEWBURY STREET

 
Här har ni lite fler bilder från härliga Boston.
 
I lördags tog jag och Kajsa sovmorgon och sedan hämtade hennes kompisar Hanna och Lisa upp oss. Vi tog tunnelbanan till Newbury street där de hade massvis med bra butiker. Vi träffade även på Harry Styles inne på HM. Nejdå, men det var en kopia av honom som gjorde att mitt 1D hjärta slog lite extra haha. 
Annars älskade jag idyllen av Boston, det var massvis med gamla byggnader blandat med höghusen. Det var så mysigt att bara gå omkring där och titta! 
 
Idag har jag jobbat hela dagen, och nu ikväll skypat en bra stund med Fanny som flyttar hit nästa vecka. Vi gick på samma skolan hemma i Sverige i sex år, och nu kommer vi att bo en kvart från varandra i Chicago. Det känns bara galet och vi kommer att ha så kul här!

Kommentarer
Jenny - i matchningsprocessen säger:

Gud, va vackert Boston är! Du har verkligen lyckas fånga mys-känslan :)

2013-11-13 | 13:33:56
Bloggadress: http://aupairjenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback