THANKSGIVING PARADE II

 
Lite fler bilder från paraden. Märks det att jag saknar hästarna eller? Får sån längtan efter dem så fort jag ser en. 
 
Nu har vi tryckt i oss massvis med mat. Påminner lite om julen i Sverige bara det att det är mycket mer mat här. Ligger med matkoma i sängen och ändå har vi inte ätit allt än, haha. 
Annars var det jättefint när alla skulle säga vad de var tacksamma över. Min värdfamilj sa att de var tacksamma över att ha mig här och jag sa samma sak till dem. Kunde inte hamnat hos en bättre familj! ♥
 
Så, ikväll börjar "black friday" vilket är den galnaste rean i hela USA. Jag ska själv gå upp klockan tre inatt för att åka till Woodfield Mall och möta upp Kristin. Att vi åker dit inatt är dels för att det är öppet (yolo) och dels för att imorgon åker jag, Kristin, min värdfamilj och deras kompisar till Michigan. Det kommer bli supermysigt med alla juldekorationer! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback