WOODFIELD MALL AND IKEA

 
 
 
 
 
I söndags vaknade jag och en tysk tjej, Katharina, upp hos Kristin. Vi tog en lång sovmorgon och startade sedan dagen med en morgonpromenad. Området hon bor i är så himla fint och det var verkligen skönt att få andas lite lantlig luft. Såg en traktor för första gången jag kom hit, var så exalterad, haha. Sedan käkade vi en brakfrukost och gjorde oss redo för att åka till Woodfield Mall och Ikea för att fira våra två månader här.
 
Fick som vanligt med mig lite från Gilly Hicks och köpte även en present till min värdmamma som fyllde år igår. På Ikea åt vi köttbullar och sedan köpte vi med oss lite typiska saker hem så som müsli, lax och julmust. Efter det åkte jag och Kai hem för att möta Sophia och kolla på Bears matchen i en bar. Lika bra helg som alltid här!
 
Är så glad att jag har träffat dessa människorna, har alltid så roligt med dem! ♥
 

Kommentarer
Johanna säger:

Vilken underbar blogg du har! Jag vill också arbeta som au pair! Åh, vilken fantastisk upplevelse!

2013-11-06 | 15:52:44
Bloggadress: http://Johannasienco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback