2 OKTOBER

 
 
 
 
 
 
 
 
Lite bilder från igår när vi ute på vår lilla picknik.
 
Hejsan! Har precis kommit in från min lilla stund utomhus i solen. Passade på att sätta på mig bikini och pressa lite, det är ju trots allt 26 grader och strålande sol. I Oktober lixom??
 
Har även hunnit med gymmet idag också. 5 km löpning (som vanligt) och lite magövningar. På gymmet jobbar förövrigt en av de snyggaste killarna jag sett. Har sett han där några gånger. men idag var det inte ens kul. Han gick förbi mig säkert 15 gånger när jag låg svettig och dan på mattan med mina vikter. Hur kul är det????? Vill ju kunna koncentrera mig lite också! Även fast träningen blir 10 gånger bättre är det ändå pinsamt,haha.
 
Nä nog om mitt killsnack, nu ska jag kolla lite på Svenska Hollywood fruar!
 
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Hej! :)

Jag vill åka som Au-pair till hösten då jag tar studenten i vår.
Har några frågor om du skulle vilja svara på dom!

1. Hur är culture care att åka med?
2. Hur bra engelska hade du innan du åkte? Var det jobbigt med intervjun innan och under matchningen?
Hur mycket har den förbättrats? Hur var det när du kom till USA och prata engelska?

Jag vill jätte gärna åka och jag kan bra engelska, ligger på ett C i skolan (VG), men är rädd att man ska glömma bort ord och skämma bort sig om man säger fel. Engelskan är det som stoppar mig för att söka, då det känns jobbigt att kommunicera på engelska hela tiden iaf till en början.

Hoppas inte att det blev för virrigt!
Älskar dig blogg förresten :)

2013-10-03 | 16:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback