231013

 
 
Hejsan Svejsan!
 
Nu har jag precis slutat jobba och den här dagen har varit så bra! 
Efter första jobbpasset imorse drog jag till gymmet så fort jag kunde. Började med en 5 km PW på bandet. Varannan km med 0% lutning och varannan med 2-6%. Då blir själva träningen inte så enformigt och tråkigt + att det känns i rumpan efteråt ;). Sedan blev det ben och rumpa på maskinerna. När jag var färdig med det hade jag lite extra tid så bestämde mig att köra lite mer cardio på crosstrainern. Efter 30 minuter på den kände jag mig färdig. Då gjorde jag mig iordning och åkte till Amanda, en ny tjej här i Chicago. Hur gullig som helst! Vi lunchade först hos henne (drömhuset) och sedan tog vi en kaffe på Starbucks. 
Efter ett par timmar var det dags för mig att åka hem igen.
 
Barnen har skött sig så bra den sista tiden. Igår kom exempelvis det äldsta barnet springades och kramade mig när jag hämtade dem i skolan. Bara en sådan liten sak kan få en på bättre humör direkt. Det är de grejerna man får tänka tillbaka på när det är lite jobbigare. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback